W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym Hotelu prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.
Informujemy, że w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i gościom hotel objęty jest monitoringiem wizyjnym, zgonie z procedurami rodo oraz por. art. 6 ust. 3 ustawy. Administratorem nagrań jest: Jadwiga Świętalska, a nagrania z monitoringu przetrzymywane są dwa tygodnie lub dłużej (w przypadku, gdy niezbędne jest jego wykorzystanie w prowadzonym postępowaniu).
Wszelkie skargi prosimy kierować na adres mailowy: rodo@hotel-centrum.pl
- Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja hotelowa.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 12:00 dnia następnego.
- Śniadania wydawane są codziennie w godz. 7:00 – 10:00.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój – przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenia przedłużenia pobytu gość hotelowy powinien zgłosić do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
- Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do 22:00.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym: bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie. - Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o oznaczonej godzinie;
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu;
- przechowywanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego. - Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, o ile przedmioty te nie zostały zde-ponowane w recepcji.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić kartę klucz w recepcji. Recepcja wydaje kartę klucz na podstawie karty pobytu.
- W pokojach obowiązuje zakaz palenia. W przypadku naruszenia zakazu palenia, kara pieniężna wynosi 500,00 zł.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
Dyrekcja Hotelu